Обмін та повернення

Повернення товару:

Відповідно до закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:


1.
 Обміняти товар належної якості
2.
 Повернути товар належної якості та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту, коли продавець забрав товар з відділення "Нової Пошти".

 

Передплата за товар повертається без урахування послуг кур'єрської доставки.

Завдаток не повертається, за товари, зі сатусом "Під замовлення", якщо компанія виконала свої зобов"язання перед покупцем!

При цьому товарна упаковка продукції не повинна мати слідів пошкодження, товар без слідів експлуатації та збирання/розбирання, механічних пошкоджень, не має забруднень. Поверненню підлягають ЛИШЕ товари з повною цілісністю коробки та упаковки.

Будь ласка, перевіряйте комплектацію та відсутність дефектів товару під час його отримання.

У разі повернення товару компанія поверне гроші на банківський рахунок покупця або замінить іншим товаром аналогічної вартості.

Повернення коштів за повернутий товар здійснюється протягом 3 робочих днів. При поверненні товару необхідно надати чек чи накладну.

При обміні чи поверненні товару вартість доставки в обидві сторони покладається на покупця.

 

 

Обмін товару:


Який товар підлягає обміну?
1) всі товари в оригінальній упаковці, що не був у вжитку.
2) всі товари після купівлі якого не минуло 14 днів.

Умови обміну/повернення товарів належної якості:


Ви можете повернути товар, або обміняти його, якщо:

  • Товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям, тощо.
  • Товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка
  • Збережено всі ярлики та заводське маркування
  • Товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.


Умови оплати доставки при обміні:

1.   При обміні товару та відправці покупцю нового товару, доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що обмінюється.

2.   При повернені коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця.



Обмін та повернення товару здійснюється через "Нову Пошту".

У разі виявлення пошкодження упаковки або товару при його огляді у відділені "Нової Пошти" обов'язково складається відповідний Акт та про інцидент повідомляється по телефону, вказаному на сайті нашої компанії.


 

ПРИЄМНИХ ПОКУПОК!