breadcrumbs_revolution_theme

Стандартні гарантійні зобов'язання від виробників діють протягом року до мінімальної залишкової глибини протектора покришки, визначеної вимогами законодавства України (виробничий брак). Протягом 14 календарних днів підлягають заміні тільки шини, які не були в експлуатації або якщо під час шиномонтажу був виявлений явний брак заводу-виробника (гума не балансується, при накачуванні з'являються явні дефекти).

 Споживач має право обміняти тільки шини, товарний вигляд яких збережений і які не були в експлуатації. Обов'язковою умовою є наявність товарного чека (товарної/транспортної накладної, касового чека) на шини. У разі відсутності таких шин на складі, продавець має право повернути оплачену споживачу суму.

В обов'язковому порядку перевірте комплектування вашого замовлення перед тим, як забирати товар на складі або у кур'єра (відповідність замовленої моделі, кількість, сезонність шин і т.д.). При купівлі дисків перевірте ширину, діаметр, разболтовку, колір, виліт. Також перевіряйте наявність кріплення (гайки, болти і проставочні кільця), якщо вони передбачені в комплекті з дисками.

Всі скарги по невірному комплектуванню або будь-якої іншої невідповідності вашого замовлення приймаються до придбання (отримання) товару від кур'єра або отримання на складі транспортної компанії.

Якщо при огляді вантажу були виявлені дефекти або невідповідності, необхідно оформити відмову від вантажу із зазначенням причини відмови.

Ми залишаємо за собою право не розглядати звернення та претензії, у випадках, коли дефекти, пошкодження і не відповідності, що не відносяться до гарантійних, виявлені після того, як вантаж був забраний у кур'єра або з відділення транспортної компанії.

Перед тим як встановлювати диск на автомобіль, обов'язково необхідно приміряти один диск на ступицю. Якщо ви переконалися, що диск підходить по параметрам і не заважає деталям гальмівної системи та підвісці, тоді можна встановлювати колесо на автомобіль.

Увага!!! Якщо шина/диск була встановлена на автомобіль, то незалежно від пробігу, заміна шини можлива в разі визнання того факту, що дефект виник з вини заводу-виробника. Це можливо тільки після дослідження шини/диска заводом-виробника.

Перш ніж одягати шину/диск, уважно перевірте типорозмір, а також відсутність видимих пошкоджень і дефектів. 

Якщо були виявлені дефекти при первинному огляді (в разі виявлення дефекту з вини заводу-виробника проводиться експертиза товару). Споживач повинен звернутися із заявою на повернення або обмін шини/диска за вказаними телефонами на сторінці «Контакти». В окремих випадках проводиться експертиза товару. Шину і диск на експертизу надає і оплачує клієнт.